top of page
Search
  • Writer's pictureglen biratenu

Signatory Vintage Whiskey

הרבה זמן לא חפרנו על ויסקי, ובטח לא על וויסקי החודש (ברח מהראש וזה) אז זה הזמן להזכיר את הוויסקי הנהדר שהגיע למדף ולמבצע של החודש.

המזקקה לא כל כך מוכרת בארץ, בטח לא על ידי אנשים שחיים ויסקי. זאת למרות שהיא שייכת לתאגיד אלכוהול ענק, עם נציגות רחבה מאוד בארץ (רמז דק ל Lev Vainberg להביא אותו לארץ). הוא מגיע אלינו ממבקבק עצמאי נהדר שלאחרונה התחלנו להביא הרבה מאוד דברים ממנו, Signatory המיובא לארץ על ידי סיפיל פרימיום אלכוהול משלוחים חינם.

על המזקקה: היא הוקמה בסוף המאה ה-18 יחד עם הרבה מאוד מזקקות שהוקמו באותה התקופה בכל רחבי סקוטלנד, בעיקר בספייסייד והיילנדס. היא נמצאת בחלק המזרחי של צפון סקוטלנד, בין אברדין לספייסייד. המזקקקה הוקמה בשביל לספק מאלט קבוע ואיכותי לתיצ'רס ויסקי Teacher's Whisky. למרות שכיום הרבה מאוד המזקקות עושות מהדורות מעושנות, וויסקי מעושן כרגע באופנה אצל חובבי הוויסקי אבל ארדמור מאז ומעולם עשו ויסקי מעושן, לא כבד מידי, אלא די בעישון קליל כ-15PPM. לא רק בארץ המותג לא כל כך חזק ומוכר וזה למרות שהמזקקה גדולה עם יכולת ייצור גבוהה. שני הבקבוקים הבסיסיים של המזקקה הם ללא ציון גיל מה שהגיע אלינו כאמור ממבקבק עצמאי אז הוויסקי הוא בן 10 שנים אחרי יישון בחביות ברבן. הוויסקי מגיע ללא סינון בקירור וב-46% אלכוהול. מיותר לציין שכמובן ללא תוספת צבע.

הוויסקי מעושן אבל לא מידי, נעים ודי יבש. ספיריט מאוד נקי שמקבל תגובות מאוד חיוביות מהלקוחות שהספיקו להינות ממנו עד כה.



11 views0 comments
bottom of page